„Rimi“ į rinką išmetė savo kozirį
Šiandien, praėjus kiek daugiau nei dviem savaitėms nuo elektroninės parduotuvės veiklos pradžios, „Rimi Lietuva“ atidaro naują internetu įsigytų prekių atsiėmimo vietą „Rimi Drive“.
Pagal „Rimi“ savininkės, Šiaurės Europos regione pirmaujančios mažmeninės prekybos kompanijos ICA ir kitus geriausius tarptautinius pavyzdžius įrengta prekių atsiėmimo vieta padidins elektroninės parduotuvės pajėgumus bei suteiks Vilniaus miesto gyventojams dar vieną saugų būdą pasirūpinti būtinomis maisto ir buities prekėmis – užsakytas prekes čia pirkėjai atsiims be jokio kontakto su parduotuvės personalu.
„Nuo dienos, kai paskelbėme, jog elektroninė parduotuvė jau veikia ir yra atverta visiems, jos lankytojų skaičius išaugo dešimtimis kartų, o pirkėjų – apie tris kartus. Stengdamiesi juos kaip įmanoma kokybiškai aptarnauti, tuo pačiu intensyviai dirbome, kad anksčiau nei planuota baigtume ir naujos elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių atsiėmimo vietos įrengimą“, – pranešime žiniaklaidai cituojamas „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius. Pasak jo, nepaisant visų dėl šalyje paskelbto karantino atsiradusių trikdžių, prie vieno didžiausių „Rimi“ prekybos centrų, esančio Vilniuje, Šiaurės miestelyje, vyko intensyvūs darbai, kad atveriant šią prekių atsiėmimo vietą gyventojams, jos privalumus pajaustų jau ir patys pirmieji prekes atsiimti „Rimi Drive“ pasirinkę elektroninės parduotuvės pirkėjai.
„Rimi Drive“ pradeda veiklą. Foto: bendrovės archyvas.
Jiems atvykus į „Rimi Drive“, sistema automatiškai atpažins pirkėją pagal automobilio numerį. „Jei dėl kokių nors trikdžių, pavyzdžiui, nešvarių automobilių numerių, jų atpažinti nepavyksta, pirkėjui, trumpai stabtelėjus prie terminalo, reikės suvesti savo užsakymo PIN kodą ir mūsų darbuotojai iš karto gaus pranešimą, kad jis jau atvyko. Sustojus po stogu įrengtoje prekių atsiėmimo vietoje, lipti iš automobilio nereikės – prekes atneš ir tiesiai į automobilio bagažinę ar ant galinės sėdinės padės „Rimi“ darbuotojas“, – sako Vaidas Lukoševičius. Jo teigimu, toks apsipirkimo būdas šiuo karantino laikotarpiu užtikrina būtiną saugumą, nes vyksta be jokio tiesioginio kontakto su darbuotojais.
„Planavome, kad būtent „Rimi Drive“ pristatymas ir bus mūsų elektroninės parduotuvės atidarymo ašis. Vis tik, kaip ir pačią „Rimi.lt“, taip ir šį prekių atsiėmimo būdą vilniečiams atveriame anksčiau nei planavome. Taip vykdome vieną dviejų svarbiausių „Rimi“ misijų šiuo laikotarpiu – užtikriname būtinų prekių prieinamumą gyventojams. Žinoma, šiandien veikti pradedanti nauja prekių atsiėmimo vieta taip pat padidins mūsų elektroninės parduotuvės pajėgumus, t.y. galėsime aptarnauti daugiau pirkėjų“, – sako „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius.
Kartu su „Rimi Drive“ atidarymu, didinamas ir „Rimi“ elektroninės parduotuvės prekių surinkimo ir išvežimo vietų skaičius. Nuo šiol prekės elektroninės parduotuvės pirkėjams taip pat bus surenkamos ir viename didžiausių „Rimi“ prekybos centrų, esančiame sostinės Šiaurės miestelyje. Tuo pačiu įmonė peržiūri vidinius procesus, ieško ir jau įdarbino naujų darbuotojų, planuoja plėsti automobilių parką bei taip didinti elektroninės parduotuvės galimybes. Tuo pačiu jau ieškoma galimybių elektroninės parduotuvės paslaugas pasiūlyti ir kitų Lietuvos miestų gyventojams.