Susimovęs „Akropolis” atsiprašė

Vilniuje įsikūrusiam prekybos molui „Akropolis” teko nurausti iš gėdos, pašalinti kelis įrašus iš savo feisbuko paskyros ir paskelbti atsiprašymą – retas atvejis sostinės prekybos centrų istorijoje.

 

Nemažas triukšmas kilo po to, kai  savo feisbuko puslapyje prasuko reklaminę kompaniją „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!”. Keletas įrašų gerokai suglumino visuomenę ir sulaukė aštrios kritikos. Štai į aštuntokui, „kuris pirmauja tik bėgime iš pamokų” siūlomų Mokyklinės mugės prekių krepšelin buvo sukrautas krepšinio kamuolys, sportiniai bateliai, švarkelis, patogios kelnės ir pan. - lyg ir nieko neįprasto. Tačiau prie siūlomų prekių brūkštelėtas pastebėjimas-raginimas „investuoti į sportinę aprangą, ne mokyklines priemones. Vieno sąsiuvinio pamokoms juk pilnai pakanka” iššaukė nemažą pasipiktinimo bangą.

Dar labiau buvo sukritikuotas „dešimtokės, kuri apie madą žino daugiau nei apie trigonometriją” siūlomų prekių krepšelis ir komentarai. Pavyzdžiui: „faktas: stilius svarbiau už funkcionalumą. Todėl svarbiau, kad rankinė iš H&M gerai atrodytų, o knygas galima pasinešioti ir rankoje”. Tačiau tikra mokslo metų pradžios vinimi tapo reklaminę kompaniją kūrusių veikėjų pastebėjimas, kad „žinoti visas Kardashian gyvenimo detales – daug svarbiau nei Lietuvos istoriją”.

Tiesa, „Akropolis” neužėmė stručio pozicijos ir netrukus savo feisbuko paskyroje paskelbė atsiprašymą.

„Nuoširdžiai atsiprašome savo lankytojų ir visų moksleivių bei jų tėvelių, kuriuos galėjo įskaudinti įrašas apie madą mėgstančią dešimtokę. Minėtas įrašas „Facebook“ paskyroje buvo vienas iš kampanijai „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ skirtų įrašų serijos, kalbančių apie įvairių pomėgių turinčius moksleivius: sportininkus, gamtininkus, matematikus, literatus, menininkus. Gerbiame visus, neskirstome žmonių nei pagal lytį, nei pagal pomėgius, juo labiau niekuomet nesiekiame formuoti stereotipų ar klijuoti etikečių. Tikrai nenorėjome nieko įžeisti ir nuoširdžiai pripažįstame, kad kai kurie įrašo teiginiai stokoja etiškumo ar gali įžeisti - dar kartą atsiprašome dėl to. Atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, ateityje pagrindinį dėmesį sutelksime į tai, kad mūsų siunčiamos žinutės būtų tikslios, etiškos, vienareikšmiškai suprantamos”, - toks įrašas buvo patalpintas „Akropolio” paskyroje feisbuke.

akropolis vilnius

 

akropolis vilnius 2

Daug triukšmo sukėlusi „Akropolio” reklaminė kompanija. Šaltinis: facebook.com