„Paupio turgus“ tapo didesnis ir spalvingesnis

Veiklos koncepciją išgryninęs „Paupio turgus“ baigė atnaujinimo darbus ir lankytojus pasitinka praplėtęs restoranų erdves bei pasipuošęs nauju menininko Jurgio Tarabildos kūriniu. Atnaujinant turgų, buvo nuspręsta atsisakyti čia veikusių 4 parduotuvių, o vietoje jų įrengti papildomas universalias erdves su 56 sėdimomis vietomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Daugiau kaip 120 tūkst. eurų į atsinaujinimą investavusi „Darnu Group“ tikisi pritraukti dar daugiau lankytojų ir pasiūlyti galimybę nuomotis patalpas privatiems renginiams ar šventėms.

„Per pirmuosius metus išgirdome klientų lūkesčius ir pamatėme, kad parduotuvių poreikis nėra toks didelis, o populiariausiu laiku restoranų erdvėse pritrūksta sėdimų vietų, todėl buvo nuspręsta įrengti dar dvi papildomas sales“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Rūta Chadasevičiūtė, „Paupio turgaus“ vadovė. Pasak jos, po stogu esančių sėdimų vietų skaičius padidėjo 16 proc., taigi nuo šiol jų bus daugiau kaip 400. Šiltuoju sezonu dar apie 350 papildomų sėdimų vietų bus pasiūlyta lauke.

Paupioturgus2

Paupio turgus atsinaujino ir prasiplėtė. Foto: bendrovės archyvas.

Atsinaujinusias erdves papuošė jaunosios kartos menininko Jurgio Tarabildos kūrinys. Kaip teigia R. Chadasevičiūtė, menas yra neatsiejama rajono dalis – anksčiau šio menininko nutapytos rankos jau tapo „Paupio turgaus“ simboliu. „Išlaikėme tą pačią dekoro kryptį –  meno kūriniais papuoštos sienos suteikia daugiau jaukumo, skatina vaizduotę ir bendravimą“, – sako R. Chadasevičiūtė.

Praplėtęs bendrąsias erdves „Paupio turgus“ sudarys galimybę rezervuoti staliukus šeimos šventėms, draugų grupėms, darbo kolektyvams – ligi šiol to padaryti nebuvo galima. Lankytojai galės planuoti jaukesnius šeimos susibūrimus, kamerinius renginius, degustacijas ar pristatymus. Esant reikalui ar pageidaujant privatumo, naująsias restorano erdves bus galima atitverti užuolaidomis.

Viename iš didžiausių Vilniaus maisto turgų šiuo metu veikia 16 restoranų ir 4 barai, kuriuose persipina daugelio pasaulio šalių maisto tradicijos. Pasak R. Chadasevičiūtės, tradicijos tęsiamos ir „Paupio turguje“ – per šiuos metus čia planuojama eilė renginių.

Paupioturgus3

Paupio turgus atsinaujino ir prasiplėtė. Foto: bendrovės archyvas.

„Jau esame numatę didžiuosius ir tradicija tapusius mūsų renginius. Vasaros sezoną pradės koncertas su garsiais atlikėjais, o metus vainikuos kalėdinis renginys, skirtas Paupio bendruomenei. Šiuo metu taip pat yra numatyti šeimų pusryčiai kiekvieno mėnesio paskutinį sekmadienį. Aktyviai dėliojame ir  kitų renginių grafiką. Apie juos tikimės jau greitai pranešti“, – sako R. Chadasevičiūtė.

Anot „Paupio turgaus“ vadovės, pastebimos tos pačios tendencijos, kaip ir daugelyje kitų maitinimo vietų – dažniausiai žmonės eina į restoraną, kai yra proga ir kai nori palepinti save ar savo šeimą. „Džiaugiamės, kad stipriname vėlyvųjų pusryčių tradiciją, o žmonės reguliariai savaitgaliais atvyksta papusryčiauti ir kokybiškai leisti laiką kartu, formuojasi lojalių lankytojų ratas“, – teigia ji.

2023 m. pradžioje „Paupio turgus“ lankytojų srauto sumažėjimo nepajuto: „Lyginant su praėjusių metų duomenimis, lankytojų srautas didėjo 16 proc., jie pirko daugiau – penktadaliu didėjo išduotų kvitų skaičius, o bendra nuomininkų apyvarta augo kone trečdaliu – 27 procentais.“

2022 metais „Paupio turgus“  sulaukė daugiau kaip 1,3 mln. lankytojų, o nuomininkų apyvarta siekė 6,6 mln. eurų. Iš viso į Paupio rajono konversiją „Darnu group“ investavo jau daugiau kaip 170 mln. eurų.