„Miniso“ atėjo į Vilnių

Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas „Miniso“ Vilniuje atvėrė pirmosios parduotuvės Lietuvoje duris. Vienas populiariausių azijietiškų prekės ženklų turi daugiau nei 4200 parduotuvių visame pasaulyje. Pagaliau pirmoji parduotuvė įsikūrė ir Vilniuje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Per tris metus planuojama atidaryti dar 8 parduotuves Lietuvoje ir Latvijoje. Be fizinių parduotuvių, netrukus bus pristatyta ir e. prekyba Lietuvoje.

miniso2

Pirmoji „Miniso“ Vilniuje atsidarė VCUP. Foto: bendrovės archyvas.

Franšizės principu su tarptautiniu „Miniso“ prekės ženklu bendradarbiaujanti verslininkė Sandra Svirčinskaitė pasakojo, jog Lietuvos žmonės jeigu dar nežino, tikrai pamils šį prekės ženklą dėl džiaugsmo apsiperkant išskirtinai spalvingoje parduotuvėje bei prekių kainos ir kokybės santykio.

Pirmoje atidarytoje parduotuvėje namams, grožiui ir laisvalaikiui skirtos prekės bei žaislai.

 

„Spalvingi, kokykiški, linksmi – tokie „Miniso“ daiktai – jau seniai išpopuliarėję visame pasaulyje. Džiaugiamės, kad galime atverti pirmosios parduotuvės duris CUP prekybos centre. Čia tiek jaunimas, tiek šeimos ir jaunatviškumo neprarandantys pirkėjai ras sau mielų ir reikalingų prekių“, – pranešime žiniasklaidai cituojama „Miniso LT“ direktorė S. Svirčinskaitė.

miniso1

Pirmoji „Miniso“ Vilniuje atsidarė VCUP. Foto: bendrovės archyvas.

Nuo 2013 m. sukurtas prekės ženklas įsitvirtinęs daugiau nei 80 šalių ir regionų, įskaitant JAV, Kanadą, Australiją, Ispaniją, JAE, Indiją ir Meksiką.

Baltijos šalyse – planuojamos dar 8 papildomų parduotuvių atidarymas Lietuvoje ir Latvijoje. Kitos parduotuvės 2023–2024 m. bus atidarytos Rygos centre „Alfa Akropole“, taip pat PC „Mega“ Kaune, PC „Ozas“ Vilniuje, PC „Mega“ Klaipėdoje ir kt.

Anot „Miniso LT“ direktorės S. Svirčinskaitės šis prekės ženklas itin mėgiamas jaunimo dėl koja kojon su tendencijomis einančiomis idėjomis. Naujos kolekcijos su visų pamėgtais animaciniais herojais ar tokiais prekės ženklais kaip „Coca Cola“, „Minions“ ar „Marvel“.

„Kasmet šis tinklas nustebina savo pirkėjus netikėtu bendradarbiavimu su žinomiausiais prekės ženklais. Tai įdomu, nes kolekcijos labai skirtingos, prekių kategorijos labai plačios, todėl niekad nežinai, kokios prekės bus kitą sezoną“, – pasakoja S. Svirčinskaitė.