Vilniaus „Akropolis“ švenčia dvidešimtmetį

Prieš 20 metų Vilniuje atidarytas didžiausias Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ skaičiuoja, kad per visą veiklos laikotarpį jame iš viso apsilankė beveik 290 mln. lankytojų.

Vilniaus „Akropolis“ išlieka lyderiu Baltijos šalyse tiek pagal prekybinį plotą, tiek pagal parduotuvių skaičių.

 „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas teigia, kad jo atidarymo metu „Akropolis“ Vilniuje daugeliu aspektų buvo naujoviškas, modernus ir tarptautiniu mastu dėmesį traukiantis projektas.

akro

 „Akropolis“ sulaukė jau 290 milijonų lankytojų. Foto:  „Akropolio" archyvas. 

„Vilniaus „Akropolis“ buvo reikšminga plyno lauko investicija, leidusi sukurti laiką pralenkusį prekybos centrą ir pavertusi jį vienu populiariausių sostinės bei visos šalies objektu. Skaičiuojame, kad per visą veiklos laikotarpį nuo atidarymo 2002 metų balandžio 26 dieną, jame sulaukėme beveik 290 mln. lankytojų“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas D. Mertinas.

Vilniaus „Akropolį“ per dieną aplanko vidutiniškai apie 40 tūkst. lankytojų. Jų laukia net 243 įvairaus profilio parduotuvės, paslaugų teikimo, maitinimo ir pramogų vietos.

Pasak D. Mertino, rinkos lyderio pozicijas išlaikantis „Akropolis“ plačią prekių, paslaugų ir pramogų pasiūlą laikė ir tebelaiko kertiniu sėkmingos veiklos faktoriumi.

„Ilgametės ir tvirtos partnerystės su partneriais – prekybos centro nuomininkais – lemia tai, kad „Akropolis“ net ir po 20-ties metų gyventojus traukia ne mažiau. Mūsų stiprybė tame, kad nuolat siekiame atsinaujinti, prekybos centre nuolat atsidaro naujų prekės ženklų parduotuvės,  atnaujinamos jau veikiančios prekybos vietos. Ir per ekonomines krizes, ir per tokį sudėtingą laiką kaip COVID-19 pandemija bendradarbiavimas su partneriais išliko stabilus. Mažiau nei  procentą sudarantis laisvo ploto rodiklis yra iškalbingiausias indikatorius, kad esame pagrindinė prekybos ir pramogų erdvė Baltijos šalyse“, – tvirtina D. Mertinas.

 Bendras „Akropolio“ plotas sudaro beveik 110 tūkst. kvadratinių metrų, iš jų prekybos plotas – 88,5 tūkst. kvadratinių metrų. Vienu metu automobilius šalia prekybos centro gali pasistatyti daugiau nei  3 tūkst. vairuotojų.

D.Mertino žodžiais, tai, kad „Akropolis“ išlieka pagrindiniu traukos centru, rodo ne tik ilgametį įdirbį, bet ir prekybos centro projektavimo etape priimtus sprendimus, kurie domino ir užsienio mažmeninės prekybos rinkos bei pramogų sektoriaus dalyvius.

 „Visus metus prekybos centre veikianti ledo arena tuo metu mūsų regione buvo nematyta pramoga, kuri buvo kopijuojama ir tarptautiniu mastu. Ja gali naudotis pavieniai lankytojai, treniruojasi bei varžybas rengia žiemos sporto šakų atstovai. Tai išties unikalus sprendimas, išskiriantis Vilniaus „Akropolį“ rinkoje“, – teigia D. Mertinas.