Keičiasi „Wolt“ apmokėjimo modelis

Nuo šio pirmadienio, rugpjūčio 9 d., „Wolt“ Lietuvoje atnaujina savo kurjerių-partnerių veiklos apmokėjimo modelį. Šiuo žingsniu siekiama dar geriau subalansuoti visų platformos kurjerių-partnerių (nepriklausomai ar vairuojančių automobilį, pristatymui besirenkančių dviratį, ar paspirtuką) gaunamas pajamas už veiklą, o savo klientams, nutolusiems nuo miestų centrų, suteikti dar daugiau patogumo užsakant norimas prekes ar maistą. Latvijoje ir Estijoje sistema buvo pakeista dar šį pavasarį, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Nuolat tobuliname savo veiklą ir taip siekiame tvaraus visų pusių gaunamų pajamų ir naudos balanso. Remiantis mūsų skaičiavimais, šie pokyčiai didžiajai daliai mūsų kurjerių-partnerių arba turės neutralų poveikį, arba jų pajamos išaugs. Be to, mums svarbu išlaikyti ir toliau užtikrinti kokybiškas paslaugas savo klientams, nauja sistema prie to taip pat prisidės“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Simon Runzheimer, „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse.

wolt

„Wolt“ kurjeris. Foto: Julius Baliutavičius/1323.lt

Įsigaliojusi nauja apmokėjimo sistema užtikrins, kad ir trumpi, ir ilgesni atstumai pristatant patiekalus ar užsakytas prekes kurjeriams-partneriams bus pelningi – taip bus daugiau paskatų priimti ir tolimesnius pristatymus negu iki šiol. Taip pat didėja visų savaitgalio pristatymų įkainiai visuose penkiuose Lietuvos miestuose, kuriuose veikia „Wolt“ – taip sudaromos sąlygos dinamiškesnei pajamų sistemai lyginant su ankstesniu modeliu. Tuo pačiu atsisakoma kai kurių anksčiau galiojusių priemonių, pavyzdžiui, papildomų kompensacijų, taip vadinamų premijų, už pasiektą tam tikrą pristatymų ribą ir kt.

  

Pasak S. Runzheimer, pakeitus sistemą, daugiau nei 45 proc. visų pristatymų turėtų būti apmokami geriau nei dabar, apie 35 proc. pristatymų – panašiai kaip šiuo metu, o apie penktadalis pristatymų – šiek tiek mažiau. „Dalis kurjerių-partnerių, užsakymus pristatantys dviračiais, pradžioje gali pastebėti pajamų mažėjimą 5–10 proc., tačiau artimiausiomis savaitėmis skirtumas turėtų išnykti dėl augančios paslaugos paklausos rudens sezonu“, – sako „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse.  

Keli sistemos pokyčius iliustruojantys pavyzdžiai:

  • jei anksčiau kurjeris-partneris per pietus penktadienį pristatė užsakymą 1500 metrų atstumu, už pristatymą jis gavo 3,5 euro. Dabar, pagal naują modelį, jis gaus 3,8 euro.
  • Jei anksčiau kurjeris pristatė užsakymą 750 metrų atstumu sekmadienį, už pristatymą jis gavo 3 eurus. Dabar, pagal naują modelį, jis gaus 3 eurus. 
  • Jei anksčiau kurjeris per pietus penktadienį pristatė užsakymą 750 metrų atstumu, už pristatymą jis gavo 3,5 euro. Dabar, pagal naują modelį, jis gaus 3,5 euro.

  

Trumpai apie „Wolt“ Lietuvoje:

„Wolt“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2017 m., šiuo metu prie kompanijos yra prisijungę apie 3000 kurjerių-partnerių bei daugiau nei 1300 restoranų penkiuose Lietuvos miestuose.

  • Pagal „Wolt“ veiklos modelį, kurjeriai-partneriai gali laisvai nuspręsti kada, kiek ir kur atlieka pristatymus. 
  • Paskutiniais duomenimis, Lietuvoje platformos kurjerių-partnerių vidutinės pajamos yra maždaug 9 eurai per valandą (su mokesčiais), įskaitant visą laiką, kurį jie yra pasirengę priimti arba atmesti užsakymus.
  •  
  • Naujausioje anoniminėje „Wolt“ atliktoje kurjerių-partnerių apklausoje, kurjeriai-partneriai pasitenkinimą bendradarbiaujant su kompanija įvertino vidutiniškai 4.24 balo iš 5 galimų.