Ateities, Žirmūnų ir S. Batoro g. sankryžose naujienos

Vienose judriausių Vilniaus gatvių pradėti taikyti nauji eismo valdymo sprendimai, kad pėstieji, dviratininkai, vairuotojai ir kiti eismo dalyviai judėtų saugiau. Ateities – Visorių g. sankryžoje jau nuo pirmadienio įjungti naujai įrengti šviesoforai, o šią savaitę jie pradės veikti ir rekonstruojamose Žirmūnų – Minties g. bei S. Batoro – Pramonės – Pergalės g. sankryžose.

„Šiose sankryžose bus įrengti ir modernūs garsiniai signalai, kurie automatiškai prisitaiko prie eismo, aplinkos garsų ir veikia atitinkamai, taip pat – mygtukai regėjimo negalią turintiems asmenims. Be to, atsiras vaizdo stebėjimo kameros, kurios reikalingos operatyvesniam eismo valdymui, situacijų stebėjimui. Atnaujindami sankryžas, įrengdami naujus šviesoforus ar taikydami naujas jų programas visuomet ieškome saugiausio sprendimo visiems eismo dalyviams", – pranešime žiniasklaidai cituojama bendrovės „Susisiekimo paslaugos" Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič.

Ateities – Visorių g. sankryžoje srautai per parą siekia apie 43 tūkst. transporto priemonių. Dėl naujo šviesoforų reguliavimo pėstieji ir dviratininkai saugiau ir patogiau kirs intensyvią Ateities gatvę. Sankryžoje statybų metu nuleisti bortai, įrengti įspėjamieji paviršiai, demontuota anksčiau čia buvusi nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Iš Visorių g. sukantiems vairuotojams išvažiavimas taip pat bus saugesnis ir sklandesnis. Be to, važiuojantys pagrindine Ateities g. pastebės, kad nauja sankryža sukoordinuota su kitomis esamomis Ateities g. sankryžomis taip užtikrinant reguliavimą „žalios bangos" principu.

svies3

Keliose sostinės sankryžose įdiegtos naujienos. Foto: Saulius Žiūra.

Žirmūnų – Minties g. sankryžoje transporto srautai per parą siekia apie 49 tūkst., S.Batoro – Pramonės – Pergalės g. maždaug 30 tūkst. transporto priemonių. Jose šiuo metu yra baigiami rekonstrukcijos darbai, taip pat keičiama šviesoforų reguliavimo ir valdymo įranga, įrengiami nauji kelio ženklai bei atliekamas horizontalus kelio ženklinimas. Rekonstrukcijos darbai užtikrins saugesnes eismo sąlygas pėstiesiems ir dviratininkams – žalias signalas bus įjungiamas anksčiau nei transporto priemonėms, kurios suka į dešinę.

Eismo srautų vidurkis, vertinant 100 intensyviausių Vilniaus sankryžų, yra maždaug 35 tūkst. per parą transporto priemonių. Aktyviausiose sankryžose jų fiksuojama ir virš 100 tūkst. per parą.